Hands-on communicatie – OFED

De opdracht

OFED is het opleidings- en ontwikkelingsfonds voor de elektrotechnische detailhandel (ETD), en biedt kennis aan iedereen die werkt of wil werken in deze branche. Naast dat SAN marketingcommunicatiecampagnes voor OFED opzet en uitvoert, neemt ze ook hands-on communicatieprojecten aan. SAN bedenkt de communicatiestrategie en voert verschillende communicatiewerkzaamheden uit. Voor OFED heeft SAN er onder andere voor gekozen om de naamsbekendheid van OFED in de elektrotechnische detailhandel aan te pakken.

Onze rol

  • Communicatiestrategie
  • Projectmanagement
  • Contentcreatie
  • Uitvoering campagne
  • E-mailmarketing
  • Website
  • Tekstschrijven 

Hoe heeft SAN dit aangepakt?

Er werken ruim 18.000 mensen in de elektrotechnische detailhandel. Het is een snel veranderende branche die volop in beweging is. SAN heeft de communicatiestrategie voor OFED uitgedacht om de juiste mensen te bereiken. Daarnaast heeft SAN ook de strategie uitgewerkt om mensen in contact te laten komen met OFED. Zo weet de doelgroep wat OFED voor hen kan betekenen. OFED biedt de branche namelijk diverse trainingen, opleidingen en tools aan die helpen om verder te komen in vak en carrière.

Wat heeft het opgeleverd?

SAN zorgt ervoor dat de opgestelde strategie tot uitvoering wordt gebracht. Dit doet SAN door de website van OFED te beheren, nieuwbrieven uit te sturen en de doelgroep te bereiken met creatieve content.

SAN zorgt voor beweging met impact

Zoek je een hands-on partner in marketing en communicatie en/of een ervaren specialist in het organiseren van zakelijke evenementen die raken?